دعا مودهكن رزقى/ ككاياءن

وبارك لنا اللهم في جمع كسبنا وحل عقودالعسر يا يوه ارمخت

اللهم ربنا انزل علينا مائدة من السماء تكون لناعدا لاولنا واخرنا واية منك وازقنا وانت خيرالرازقين

اللهم ان كان رزقنا فى السماء فانزله وان كان رزقنا فى الارض فاخرجه وان كان رزقنا فى الماء والبحر فاطلعه

وان كان رزقنا قليلا فاكثره وان كان رزقنا بعيدا فقربه وان كان رزقنا عاسرا فيسرلنا

ولتنقلنا اليه حيث ماكان بفضلك وجودك وكرمك برحمتك ياارحم الراحمين .

Wahai Tuhan Kami, turunkanlah kepada kami rezqi dari langit untuk kami lazimkan bagi awal hidup kami dan akhir hidup kami dari ayat ayatMu dan berilah kami rezqi dan hanyalah Dikau sebaik baik Pemberi Rezqi

Ya Allah, apabila rezqi kami di langit, maka turunkanlah, dan apabila rezqi kami dari dalam bumi, maka keluarkanlah, dan apabila rezqi kami di dalam air dan di laut maka angkatkanlah, dan apabila rezqi kami itu jauh, maka dekatkanlah. Apabila rezqi kami sedikit maka perbanyakkanlah. Apabila rezqi kami sukar, maka permudahkanlah.

Saturday, November 21, 2009

nike sialan

Tulisan 'ALLAH' pada kasut NIKE
JOM BOIKOT NIKE


Monday, November 16, 2009

Korban



Ada lagi surat pekeliling berkepala Hadhari? Bukankah dah pupus seperti 'Din Ilahi' dizaman Kublai Khan?
Peeeegggggh !!

Friday, November 13, 2009

TUMBANG


Billboard di Bulatan Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah Subang telah runtuh pada petang 12/11/2009 ketika hujan lebat.

Kontraktor mana pulak akan dapat WANG BESAR, WANG BESAR!!

Runtuh 1Malaysia

Saturday, November 7, 2009

Misi

Kalu ada sape nak ikut gua pegi Peranchis bolehlah korang kemas kain baju cepat2 sebab gua ada misi mencari kotak yang tertinggal dalam bot keluarga Kuwait.
Misi susulan ni adalah lanjutan dari lawatan resmi kepala negara Malaysia ke Peranchis. Korang boleh baca kat sini.atau di sini

Kejayaan  mendapatkan kotak misteri akan menjulang nama negara dipersada antarabangsa sebagai rakyat Malaysia yang jujur dan akan diberi wang ehsan jutaan ringgit. Bole lah kita dermakan kepada fakir miskin dan anak2 yatim......! Ape bukan begitu Bik Mama? Nak karaoke sikit dengan duit tu bole jugak,kan?

Apa pun terima kasih tak terhingga kepada Putera Saud. Cubalah intai intai kat sini tentang Dinasti Saudi

Jangan marah.....

OOoooopp... sebelum lupa, tarikh penerbangan balik ke Malaysia akan kita tunggu AirAsia atau Firefly buka laluan baru ke Peranchis. ( boleh tak buat tambang murah ke Mekah/ Madinah?)

My Blog List